Hoppashops.nl is gewaardeerd met - 5 sterren - gebaseerd op 136 ervaringen

Klantenservice

KLANTENSERVICE

In deze webshop vind je alle informatie over onze producten en de daarbij behorende accessoires. Ook de meest gestelde vragen hebben we alvast voor je beantwoord. Staat je vraag hier niet bij? Alle contactinformatie kun je vinden onderaan de website. Wij zullen je dan van maandag tot en met vrijdag 9.00 uur - 17.00 uur en op zaterdag en zondag tussen 12.00 en 17.00 uur zo goed mogelijk te woord staan.

RETOURSERVICE

Bij ons kun je je bestelling, zonder opgaaf van reden, altijd binnen 14 dagen ruilen. De bevestiging die je van ons krijgt per mail is je garantiebewijs. Je maakt het ons makkelijk door op de factuur de reden te vermelden, waarom je het artikel terugstuurt. Op die manier kunnen we je bestelling sneller afhandelen. Uiteraard kunnen we het betaalde bedrag ook terugstorten.

Denk er wel aan dat je de artikelen indien mogelijk in de originele verpakking, ongebruikt en voorzien van kaartjes terugstuurt. Wij nemen bij de eerste ruiling de verzendkosten voor onze rekening. De kosten voor het terugsturen betaal je zelf. De transportkosten voor ophalen van het niet gewenste product zal in mindering worden genomen van het totale bedrag.

Wij vergoeden alle betalingen die zijn gemaakt, inclusief eventuele verzendkosten door ons in rekening gebracht voor de eerste levering van het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de herroeping is gemeld (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos.

Let op: op maat gemaakte producten (met bijvoorbeeld een eigen gekozen naam of afbeelding) kun je niet retourneren.

Download hier het formulier voor herroeping van jouw order.

Klachtafhandeling

Wij streven er naar al onze klanten optimaal van dienst te zijn. Mocht er toch iets niet naar wens zijn kun je ons altijd bellen of een e-mail sturen naar info@hoppashops.nl. Wij streven er dan naar, samen met onze leveranciers, de klacht binnen 5-10 werkdagen op te lossen. Mocht je daarna toch niet (volledig) tevreden zijn kun je ook altijd contact op nemen met de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.